Even weg van alles ...

Bij De Mariaschool vind je twee bijzondere vakantieappartementen in het Noord-Limburgse Bergen. Een oud pand, dat jarenlang dienstdeed als school, is nu een fijn adres midden in Nationaal Park De Maasduinen. Met vrij uitzicht over de weilanden ben je hier echt even weg van alles. Tijd voor elkaar!

[Foto: Theo Hermsen]

Aap Noot Mies

• Geschikt voor 2 personen

• Open slaapkamer

• Volledig ingerichte keuken met koelkast, inductieplaat, koffie & thee

• Gezellig zitje

• Kindje mee? Campingbedje is aanwezig

• Beddengoed & handdoeken

• Mooi weer? Terrasje aan de achterzijde

Het leesplankje

• Geschikt voor 2 personen (4 personen bij gebruik van slaapbank)
  • Open slaapkamer met vaste werkplek
  • Gezellige eethoek
  • Woonkamer met slaapbank
  • Volledig ingerichte keuken met koelkast, inductieplaat, koffie & thee
  • Beddengoed & handdoeken
  • Mooi weer? Terrasje aan de achterzijde

Het interieur van beide appartementen is een leuke mix van vintage en modern comfort. Fijn om te weten: De Mariaschool gaat voor duurzaam! Bewuste keuzes worden hier gemaakt, wat denk je van zonnepanelen, lokale lekkernijen én ecologische schoonmaakmiddelen.

Genoeg te doen

Je hoeft jezelf hier niet te vervelen, er zijn genoeg activiteiten voor urenlang vertier. Bianca en haar team geven graag de leukste tips uit de regio. En tijdens openingstijden ben je van harte welkom in de koffiebar of op het schoolplein voor de lekkerste lunch of zoets bij de koffie! Dat smaakt naar meer!