Midden in de Maasduinen

De Mariaschool ligt midden in Nationaal Park De Maasduinen. Ons koffietentje is de ideale start voor diverse buitenactiviteiten. Lekker wandelen of fietsen én bij ons genieten van een smakelijke pauze? Wij geven je graag de leukste tips!

[Foto: Theo Hermsen]

In Noord-Limburg is het namelijk genieten! Je struint door schitterende natuur, urenlang zonder dat je ook maar iemand tegen komt. Onderweg tref je gezellige dorpjes, mooie wandel- en fietsroutes. Maar, onze regio staat ook bekend om zijn culinaire specialiteiten. De asperge is waarschijnlijk één van de bekendste streekproducten. Maar wat dacht je van lokale geitenkaas, de aardbeien van de boer én de Limburgse vlaai?

Met onze kaart spelen wij hier graag op in. Het buitenleven maakt hongerig en vormt een reden om in onze school te lunchen of te genieten in de zon op ons schoolplein. En wil je niet meer naar huis? Dan zijn onze vakantieappartementen dé uitkomst, blijf logeren en geniet langer van onze mooie omgeving.